La punctele de trecere a frontierei vor fi distribuite broșuri cu oferta turistică a țării

Republica Moldova va fi promovată ca destinație turistică în cinci cele mai solicitate puncte de trecere a frontierii de stat: Leușeni, Aeroportul Internațional Chișinău, Cahul, Sculeni, Palanca. Peste zece mii de materiale informativ-promoționale vor fi împărțite diasporei, dar și străinilor, până pe 20 august, transmite IPN.

Potrivit unui comunicat de presă al Agenției de Investiții, broșurile distribuite la punctele de trecere a frontierei sunt, de fapt, agenda de evenimente cultural-turistice care adună 30 de evenimente programate să se desfășoare în 2019, în Republica Moldova, sub umbrela brandului de țară „Pomul Vieții”.

Alături de broșură, vizitatorii care vor intra pe teritoriul țării vor primi și o hartă turistică care include 20 cele mai relevante destinații turistice din Moldova – muzee, vinării, monumente religioase, istorice și rezervații naturale.

Potrivit organizatorilor, campania „Experience Moldova” are drept mesaj principal îndemnul de a descoperi potențialul turistic al țării.